Financování vydávání knih

Naše nakladatelství profituje z velmi efektivního procesu výroby knih na nejmodernějších tiskových a knihařských technologiích, s velmi krátkou dobou výroby.

Provozovatel služby TISKOVÝ EXPRESS se nezabývá tvorbou vlastního zisku z prodeje knih zákazníků.

Knihy vydané v naší edici, tzn. knihy, kterým bylo přiděleno naše ISBN, jsou nabízeny za ceny a za podmínek určených jejich autory (zadavateli). Taktéž způsoby prodeje, distribuce či marketingu si řídí autor (zadavatel) knihy. Provozovatel služby TISKOVÝ EXPRESS si vyhrazuje právo knihu pod vlastním ISBN nevydat.

Motivace pro autory samonakladatele

Tento systém je pro autory motivační jak z hlediska finančního, tak z hlediska expedice titulů. Peníze z prodeje knih putují přímo k autorovi, jakmile provede distribuci na koncového čtenáře (při zaslání na dobírku, osobně atd.).

Navíc má autor možnost přímého jednání s prodejci a tím pádem má i šanci přesvědčit, že právě jeho dílo je ten správný prodejní bestseller. Doporučujeme nakombinovat vlastní mix prodejních kanálů: distribuce, vlastní weby, sociální sítě, crowfunduing, atd.

Zároveň je to nejlepší zpětná vazba. Každopádně je rozhodně lepší začít publikovat s malým nákladem a při úspěchu postupně náklad dotiskovat a zvyšovat. Neriskujete tak vázanost investice v případě déle trvajícího prodeje.

Tímto přenecháváme našim autorům maximální prostor pro tvorbu cen a uspokojování poptávky čtenářů. Provozovatel služby proto neodpovídá za termín a způsob expedice knihy ke konečnému zákazníkovi. Toto je zcela v režii autora, zadavatele.

Při podeji knih pamatujte!

Ani sebelepší kniha se neprodá sama! Na rovinu:
Největší motivací prodeje knihy má většinou jen jediný člověk – autor (investor).

Samotné vystavení knihy na „nějakém webu“ ještě neznamená záruku prodeje. Pokud se nebudete sami aktivně věnovat internetovému marketingu a propagaci, tak Vám samotná zmínka někde v moři internetu při prodeji nepomůže.

Stejně tak nevkládejte velké naděje do motivace případného distributora pro prodej titulu neznámého autora. Distributora nejvíce zajímá první závoz na knihkupce, kde alespoň může říci – „jedná se o novinku“. Ale jaká je životnost novinky? Následně se Vám může stát, že budete platit za skladování knih v distribučním skladu…

Máte knihu připravenu? Tak pojďme tisknout!