Přímý prodej knih

Velkou výhodu mají ti autoři, kteří dokáží využít znalost konkrétní cílové skupiny v souvislosti s tématem své knihy. Mají tak možnost prodávat knihy na přímo, s maximální marží.

Příklad – zabývám se myslivostí a píši knihu na toto téma. Určitě mám tedy i spousty kontaktů na potencionální konkrétní čtenáře. Nebo firmy působící v této oblasti, instituce z tohoto oboru. Případně vím, jaké akce pořádají. Znám odborné periodika z oboru, weby institucí a firem, atd.

Zde všude může autor vhodným způsobem oslovit nejvíc potencionálních zákazníků přímo, bez využití služeb klasické distribuční společnosti. Distribuce většinou pokrývá trh jen plošně, nikoliv cíleně.

Přímým prodejem knih získáte největší finanční efekt!

Další možností je sdílení informací o knize přes sociální sítě, webové stránky, blogy a různé diskuzní skupiny. Případně udělat krátkou anotaci knihy i na Youtube.

Také můžete postupně zveřejňovat ukázky z knihy. Ty budou již před vydáním knihy lákat budoucí čtenáře. Získáte tím nejenom zpětnou vazbu, ale i částečný odhad zájmu budoucích zákazníků.

Každopádně je to o Vaší snaze a vlastní marketingové kreativitě při propagaci vlastní knihy.

Příklad – tiskli jsme knihu pro paní, která byla sestavena z článků jejího internetového blogu o vaření a receptech.

Takové knižní reálné zhmotnění virtuálních článků a fotografií. Ono je to dobrý pocit, když vznikne něco, co může člověk uchopit, pochlubit se i těm, co se s internetem doposud nekamarádí. Takže zde je cílová skupina dána jak těmi, kteří blog pravidelně sledují, ale zároveň všemi, které vaření zajímá a knižní kuchařky sbírají pro inspiraci.